Låtsas som det regnar

Har den låten på huvudet idag. Mmm är nog lite av en smyg-Snook-fantast. Även om jag aldrig skulle erkänna det ;) Nä min musiksmak kan få folk att må psykiskt illa. För det finns trotts allt inte många i min ålder som både lyssnar på Håkan Hellström, Pink, Timbuktu och Gwen Stefani.
Men jag är ju inte heller riktigt som jag ska vara.

Ja då var man och trädade igår. Först sprang jag väll i en halvtimme ungefär och sen var det att sitta och pumpa i maskinerna. Vill verkligen få bra muskler så att jag pallar med arbetet i köket. Jag kan säga att efter alla dessa helvetes pepparkakshus så är min rygg helt fucked up. Vilket då också har lett till att jag tappat känslen i två av högerhandens fingerblommor. Men sånt gör ju mig speciell... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback