Märkligt...

Jag har tappat känseln i höger pekfingers och långfingers fingerblomma... Mkt märklig känsla an jag säga. Och det är riktigt läskigt att använda ett tangentbord och även skriva för hand är sjukt svårt.
Tror att det beror på att jag stått så börjd i skolan nu så att det är någon nerv i nacken som hamnat i kläm... Men för säkerhetsskull var jag hos doktorn igår. Brukar ju annars dra mig från att sticka dit men med tanke på att jag upfattade detta som oerhört obehagligt ville jag inte vänta tills hela armen hade domnat bort... Men hon trodde precis som jag att det berodde på nacken och sa att jag fick komma tillbaka om en vecka om det inte gått över. Så jag betalade 150 kr för att hon skulle peta på mig med ett gem... Snacka om att man känner sig lurad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback