Torsdagar i allmänhet. Lugnet i synnerhet.

Ja då var det fredag. Skönt. Dock lite ångest över att julen närmar sig och jag inte ens har orkat att bry mig. Så inga julklappar inköpta och inget julpynt mer än min nyinköpta julstjärna. Den är svart och grymt snygg i mitt svartvita kök.
Ja igår var man i skolan. Som vanligt. Blev inblandad i ett vattenkrig. I onsdags medverkade jag i ett. Det var betydligt roligare. Men tillbaka till igår. Det var laxpudding i skolan vilket inte riktigt föll mig i smaken så vi beställde 8 pizzor med hemkörning. Det var inte helt fel däremot. Ja vad hände sen... Ja jag slutade och gick bort och mötte Tobbe. Han kollade efter en grej till sina air soft-prylar och sen stack vi till JME. På JME köpte vi oss en switch så nu kan vi ha båda datorerna och 360:t uppkopplat samtidigt. Så nu kan jag bli samma gamla datanörd igen :)
Ja sen åkte vi ut till mina föräldrar för att koppla in en DVD till mamma. Sen hem till svärföräldrarna och åt en baguett och snackade lite.
Ja det är väll så en torsdag brukar se ut. Inget speciellt direkt. Men det behövs sådana dagar också.

Nu ska jag bege mig mot skolan. Joachim kommer idag och ska hämta sin julklapp. Trevligt trevligt. Ska försöka ta med några hem till mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback