Varför en blogg?

Ja det var ju så att jag tidigare tillhört den där Lunarstorms-generationen. Det var väll en stor del av min uppväxt antar jag. Men det känns som att jag borde gå vidare. Så för att fortsätta kunna skriva av mig för att allting ska kännas lite lättare skaffade jag den här.
Även om få läser så är det oviktigt. Det viktiga är att jag får utrycka mig i skrift för att inte bli helt galen. Så ta kanske inte allt på fullt allvar. Ta det med en nypa salt och ha lite förståelse för att när detta skrivs kan jag mycket väl vara helt i extas, ledsen eller bara lite allmänt bitchig så som bara jag kan vara.
Varför fantasifeber då? Ja det e väll så jag beskriver mina små attacker. När jag får uttrycka min kreativitet får jag små glädjerus som utvecklas till något mycket mer som i sin tur ger mig en sådan kick att jag inte vet var jag ska göra av all min energi. Beskriver det min känsla bra? Gör det inte det vet jag tyvärr inte hur jag ska uttrycka mig. Men det är iaf en oerhört possitiv känsla som jag hoppas kommer föra mig långt och förhoppningsvis få mig att förverkliga min lilla dröm/hemlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback