Att-göra-lista

Jag hade stora problem att sätta en rubrik precis. För jag har verkligen inte den blekaste om vad jag ska skriva om... Så ja jag tror jag sätter rubriken senare...

Tänker en hel del på vad jag vill åstakomma innan jag blir gammal. Jag vet jag är bara 21 (snart 22) och borde kanske inte fundera i dem banorna riktigt än... Men ni vet där e så mkt jag vill ha gjort innan jag sitter där på hemmet och snackar skit om nån annan kärring med löständer....
Så jag ska nog börja med en att-göra-lista som heter duga. Och varje dag ska jag försöka lägga till en punk på den här listan... Jag kan ju börja med ett par punkter idag som en god start ni vet:

Evas att-göra-lista

1. Ta dykarcertifikat
2. Lära mig spela trummor
3. Skulle nån gång i livet vilja lära mig vissla men har inte fixat det på 22 år trotts många tappra försök så de kan stå inom parantes....

Kommentarer
Postat av: Sandra!

haj ewa. smart lista. :) puss

Postat av: Sandra!

ge oss mer blogg!!

2007-04-25 @ 21:22:17
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback