Mysmiddag och utgång!

Igår jobbade jag. Började klockan tio. Sådär lagom pigg men skitsamma. Gött o vara ledig nästa fredag innan man ska till Lund ändå så. Så ja jag pallade mig dit och bytade om. Satte igång med de diverse sysslor som behövdes göras. Vädret var ju sjukt bra utanför så man anade vad som väntade.... Precis inga gäster. Det fina vädret drar ner folk till Norra hamnen som en gigantisk magnet. Så ja vi hade typ 14 gäster mellan 11.30 när vi öppnade och 16.30 när jag stack... Normalt brukar  vi ha typ 100 nånting... Jaja fullsatt på kvällen.

Snodde med mig en bit parmesan eftersom jag glömt handla det. Sen hem och fixa till sig och slänga ihop käk till tjejerna.
Sen kom dem och vi åt och drack gott och det snackades på som vanligt. Vem har träffat vem, break ups, graviditeter och en massa sex... Sånt som vi tjejer pratar om ni vet.
Sen så körde Marlene och Robin in mig till stan och vi hämtade upp Sandra på vägen.

Sen gick vi in på cardan och fick stämpel och tog sen en sväng till Utposten och sen till Hamnpaviljongen.
När vi kom in på cardan igen ställde vi oss i baren. Jag tog en cosmo och Sandra drack vatten... så klart ;)
De kom fram en söt kille och började snacka med oss och han var rar och trevlig på alla sätt och vis. Men han stod där själv så jag frågade "E du här själv eller?". Då tittade han på mig och började dra något om att han minsann inte var nån som raggade upp sällskap utan han väntade bara på sin tjejkompis som var på toaletten och att hans kompisar skulle komma senare bla bla bla. Kände mig lite taskig faktiskt efter den kommentaren :P
Ja sen dansade vi en massa och minglade för fullt. Träffade Nicco, Robban från skolan och Jimmy.
Drog hem strax efter fyra eller någonting. Då var jag trött på alla som knuffades och höll på. Nån idiot som började hångla med en tjej mitt på dansgolvet för att sedan slänga ner henne på golvet och fortsätta.... IDIOT!


Jaja kom hem i lugn och ro iaf :) Puss på er


Kommentarer
Postat av: Sandra!

hahaha. "Är du här själv eller",kvällens replik. Krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback