God morgon världen!

Nu har man sovit en sisådär 8 underbara timmar... Svårt att inte sova bra när man har en säng som mkt väl skulle kunna komma från himmelriket...

Idag ska jag jobba. Har haft sol-pass (jobbar när det är fint väder) men solen har ju lyst med sin frånvaro så därför har jag varit ledig. Lite småsegt i längden faktiskt. Men har nog behövt det på vissa plan.
Ja idag jobbar jag iaf. Även om jag inte börjar förrän typ 3 eller nått. Ska ringa ner dit sen o fråga när dem vill se mitt söta lilla leende där nere :)
Självklart saknar dem ju mig ;) Hehe oego.... nej då...

Ja innan dess kommer en av hantverkarna hit igen på återbesök och ska fixa en bubbla som dykt upp i tapeten och lägga en tröskel in till min garderob.

Jaja uppdaterar mer senare. Måste äta frukost. Sandra is watching me....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback