Sitter i soffan...

Och mina kära hantverkare bankar inne i hallen... De ska fixas en bubbla som dykt upp i tapeten och så ska jag få en snygg tröskel även in till klädkammaren. Inte fel antar jag.
Dock känner man sig lite dum när man sitter här och inte riktigt vet vad man ska göra eller ta vägen.
Börjar jobba halv två och tänkte gå ner. Behöver lite motion och lite kvalitetstid med mig själv ute i det "fina" vädret.
Sen så kommer Sandra ner ikväll och håller mig sällskap när jag ska hem :) Hon är en rar tös hon ;)

Hum kände mig lite smått omogen när jag la upp mack-filmen igår men efter Sandras kommentar igår ("Eva du är TYP vuxen") så anser jag egentligen inte att jag måste förklara mig....
Ja idag blev det då också rostade mackor till frukost. Dock inga som flög ut genom fönstret....
Dock flög dem inte dirket ner i magen heller. Sandra har gått och fått för sig att hon ska göra mig nyttig så det var inte vanlig formfranska som vi brukar ha utan "rasker", nyttigt j*vla rostbröd....
Så efter att ha fått typ kramp och träningsvärk efter allt tuggande så fick jag ner två mackor. Massa pinnar o grejjer i dem ju....

Ja efter att Sandra fick reda på vad jag åt till frukost i söndags (bakisdagen) så lär hon ha stenkoll på mig framöver.
Sandra frågar Eva framåt kvällen: "Har du ätit frukost idag?"
Eva svarar: "Ja"
Eva tänker: "Måtte hon inte fråga vad för då måste jag erkänna att det bestod chips...."
 Men det var det första jag hittade och pallade inte ställa mig och bre mackor när jag mådde som jag gjorde....

Okej nu börjar dem borra för fullt där ute.... Är det rätt? Ska man borra så mkt när man ska montera fast en tröskel??
Men det luktar gott... Lite sådär bränt nästan... Luktar trä.... Jaja börjar det brinna har jag faktiskt införskaffat mig en brandvarnare :) Som iofs ligger kvar nerpackad i kartongen.......... Men ändå.....

Nu börjar dem gapa lite på varandra... Eller nja... Dem pratar rätt högt och kort mot varandra hela tiden. Undrar om det är bra... Det kan ju faktiskt betyda: "Va i hela helvetet gjorde du nu?!?!?!". Och det är fel!

Hum vågar man spana ut där för att "se hur det går". Inte för att jag blivit klokare av det är jag rädd för.... Det hade mest blivit ett "jahapp..."
Så nä jag sitter nog kvar här i soffan och är lite smått ängslig och hoppas att dem inte lyckats såga itu hela dörrkarmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback