Vattkoppor?

Ja det är ungefär så man kan beskriva dåligt samvete i kombination med mig. Det är något jag drabbas av max en gång i livet.

Men jag kan iofs få lite ångest. Typ ångest över att jag inte uppdaterat här under dagen. Och absolut inte en sisådär 90 ggr per dag som damen ovanför mig....
Nä här får ni vara glada om det sker en gång per dag. Det är jag iaf.
Jag är nästan glad över om det sker en gång i veckan....

Ja idag vaknade jag vid sju. Gick ut och flyttade bilen och svor över att man bara får stå till sju på GA-skolans parkering. In och däckade i sängen igen. Upp vid tio.
Sandra kom och smålog när hon såg mig vingla runt i lägenheten. Bort till Coop och morgonhandla. Blev en vända inom bageriet och köpte frallor.
Sen var det frukost.
Frallor, flingor, 3 sorters marmelad, yoggi, kaffe, juice, ägg, ost, skinka, nutella.... Ja jag kan fortsätta lääänge...
Börjar påminna mer o mer om en hotellfrukost. Hum är det en arbetsskada Sandra?

Nä dax att nanna. Imorron blir det inte en fullt lika avancerad frukost dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback