En timme extra någon?

Ibland önskar man att där fanns några fler timmar per dygn.
Som idag...
Gick och la mig vid två i natt. Var ju uppe i varv efter jobb och skruvade fast dörrarna på min bokhylla och städade lite.
Sen ringde klockan 8.00 och nu har jag precis plattångat håret. Regnet igår hade gjort sitt och inte minst mitt och Raffes vattenkrig hade haft en inverkan. Ja mitt hår är iofs rätt fint när det är lite lockigt men inte när jag sovit med lockarna. Då ser det ut som att jag har fastnat i en elvisp....
Ja nu ska jag snart dammsuga och diska. Sen kommer mamma och det är shopping och en runda till Fredrisdals julmarknad som står på schemat. Och ikväll ska jag äta middag hos mamma och pappa.
Massa mys helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback