Måndagar

Idag är jag ledig :) Skulle egentligen jobba kväll men jobbar lunch imorgon och sen är man ledig på kvällen och på onsdag.
Imorgon ska jag mysa med Sandra. Äntligen! Träffas så sällan nu för tiden... Miss you darling. Men det vet du om. O ja imorgon ska vi försöka åtgärda det där. Alldeles underbart...

Sitter i soffan nu och kollar på nån Idolrepris eller nått. Fruktansvärt hur dem utsätta mina öron för det här... "I feeeeel preeeetty oooohhh soooo preeeetty!!"
Snart ska man packa ihop sig och ta bussen (hör och häpna) till Väla och träffa mamma. Där blir det julshopping på hög nivå och även en sväng till IKEA. Ska köpa ett par bokhyllor (billy) till sovrummet. Den andra gamla saken ska ut.


Sen ikväll blir det väll lite skruvande och även lite mys i soffan.


På onsdag ska jag, mamma och pappa till Köpenhamn. Ska bli riktigt roligt och även det mysigt :)


Ni vet nu på hösten/vintern så suger ju det mesta men är det nånting man kan göra riktigt bra och mycket så är det att mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback