Märks att man är ledig

Jag har inte uppdaterat här på mkt länge jag vet. Eller ja fram tills igår rättare sagt. Nu när jag väl har börjat igen kan jag inte sluta. Kan vara för att dem senaste dagarna faktiskt har haft en väldigt stor inverkan på mig.
Nu kan jag knappt sluta skriva.
Ska strax bort och hämta ut min (älskade) klänning som kom igår. Måtte den bara passa!

Är faktiskt helt strålande glad idag :) Allting känns så självklart på något vis och jag har allting klart i huvudet.
Ska ta mig i kragen efter nyår och äntligen skaffa det där träningskortet.
Jag ska äntligen rensa ut i garderoben och slänga alla dem där kläderna som passade mig för några år sedan men som numera är för stort (det har gått och rätt håll iaf). Sen ska jag köpa kläder jag älskar. Inte bara för att liksom. Varje plagg i garderoben ska få mig att känna mig galet snygg.

Förra årets nyårslöften:
1. Jag ska komma i form inför sommaren och ha den kroppen jag alltid velat ha (ja jag är nästan där iaf... har kommit en bra bit på vägen)

2. Jag ska börja äta sundare (kanske inte alltid fungerar med jobbet men nog har det blivit bättre)

3. Jag ska bara handla kläder och underkläder som får mig att se fantastisk ut (min underklädeslåda kan få vem som helst att tappa andan.... på ett positivt sätt....)

4. Jag ska lära mig att prata om vad jag tänker på ist för att bara gå och grubbla (har biktat mig mycket i år och det har nog fått mig att ta många steg framåt)

Så 2008 kommer innebära:
1. Nu visar vågen dem rätta siffrorna och nu ska jag bara forma det där sista ;)

2. Låta min impulsivitet få blomma så ofta som det bara går. Om det sen innebär en ny hårfärg eller en sista minuten till London det spelar ingen roll.

3. Mitt sockerberoende är helt galet och det ska försöka dämpas på något vis.

4. Garderoben ska bara skrika Eva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback