Modevisning i garderoben

För er som inte vet så har jag alla tjejers dröm. En walk-in-closet! :)
Den är inte särskilt stor men den är mysigt inredd faktiskt.
Började så smått ta itu med mina nyårslöften (dem nya) även om vissa ansåg att det var fusk ;)
Öppnade min lilla dörr som knappast gör det mindre mysigt att gå in där.
Och snart börjar rensningen. Ska bli kul och skönt att få slänga/ge bort en massa och hänga upp nya plagg på dem där galgarna.
En sak konstaterade jag iaf. Det finns väldigt lite färg i min garderob... Det är svart, vitt, marinblått, brunt och några få sommarplagg som är gula, ljusblåa och sånt där.
Inte mkt mönster heller... Har en mönstrad svart/vit top jag köpte på Gant i våras för alldeles för mkt pengar... Den är helt oanvänd :/
Har iaf gjort några nya inköp nu på nätet.
En marinblå kortärmad tunika. Har alltid passat bra i den färgen.
En kort skinnjacka som jag iofs är lite tveksam till men jaja friskt vågat. Har länge velat ha en skinnjacka det är inte det men jag är lite osäker på kvalitén... Men ja då kan man alltid skicka tillbaka den :) Den var billig vilket fungerar strålande med mitt konto just nu. Jag har dessutom alltid passat i korta modeller med tanke på min korta överkropp plus att mina sjukt långa ben blir om möjligt ännu längre.
Sen blev det en vit tunn tunika som kommer vara skön i sommar.
Till sist blev det en vit skjorta med mörkblå rand och trekvarts arm (vilket också klär mig oerhört bra).

Nä nu är det snart läggdax. Börjar jobba klockan 14.00 imorgon och innan dess blir det några nyårsinköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback