Nyvaken

Har precis gått upp. Gårdagen tog på krafterna och mitt ben har faktiskt inte gett sig än!
Har iaf drömt hela natten. Både om jobb, grannar och storstäder.
Saknade sthlm något fruktansvärt när jag vaknade. Vill bara vara där just nu. Så kär jag är i den staden. Men ja det ska nog bli verklighet någon gång :)

Nicco frågade mig igår vad jag har för drömmar. Ja en del av det han sa var iofs lite fyllesnack men vissa saker vi pratade om var vettiga ;)
Men av nån anledning vill jag inte berätta det för honom. Jag har det helt klart i huvudet och vet precis vart jag vill här i livet. Men jag har inte berättat mina planer för någon mer än min mamma. Skumt.
Och nä det är inte att stå på Papi hela mitt liv och skära cherrytomater ;)
Får väl korka upp en flaska vin till och bikta mig för honom en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback