Dagen tips: www.stayhard.se

Ja alla vet att jag älskar att shoppa och är grymt duktig på det... Alla ska vara bra på något har jag hört.... Ja i alla fall så stötte jag på något vis på denna underbara sidan: www.stayhard.se
Har en svaghet för toppar och T-shirtar med tryck... Även om jag försöker lämna det bakom mig. En annan svaghet är märket Ed Hardy och även Dolce & Gabbana.... Och inte minst udda skor!
Här är några av godbitarna jag fann:

image74
Ed Hardy! Så klart! I löv! Även om dem är en aning extrema... Men hade varit sjukt snygga till mina nya mörka fornarina jeans! :)

image75
Tyvärr killmodell annars var dem grymma!

image76

Ed Hardy... Återigen... O klackar är inget den här tjejen bangar för :P


image79

Dolce & Gabbana behöver jag säga mer?


image77

Ed Hardy..... Jaaa jag vet jag börjar bli tjatig!

image78

Mmmmm.... Me like!

image80

Den här hade varit grymt snygg i sommar....

image81

Nästa utgång may be?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback