Glass och ballong?

Nä det kan inte alltid vara glass och ballong. Men nu är vi påväg uppåt igen.

Hela veckan har varit full av funderingar. Kring allt möjligt faktiskt. Det har varit oerhört många sura miner och vissa personer har legat ritigt risigt till och jag hade skullat kunna backa över dem med bilen om tillfället hade dykt upp.
Men nej inga döda. Inte ens dem som hade förtjänat det ett par gånger. Tror jag dragit upp dem flesta svärord som uppfunnits var och varannan minut.
Men ja som sagt det är på bättringsväg.

En mildande faktor har varit sandra. Även hon har varit på kasst humör hela veckan och jag vet inte om vi har lugnat varandra eller spätt på den andres ilska av våra historier. Oavsett vad insåg jag att vi var tvugna att hitta slutet på tunneln och avsluta vår dåliga vecka med en massa skratt ist. O ja ni känner ju till min tur till Lund. Den var välbehövlig både för min och hennes skull.

Men inga kan skratta så som vi :) På vägen upp var vi båda sjukt övertrötta och började asgarva åt en kille på gräsklippare som klippte runt en skylt. "RUNE SKYLTEN NÄRMAR SIG VAD GÖR JAG?!?!?!" "SVÄNG! SVÄNG FÖR HELVETE! SVÄNG INNAN DET ÄR FÖRSENT!!".... Hahahaha vi är sjuka vi :D
Vi konstaterade också att det är svårt att dansa när man kör bil. Speciellt på motorvägen. Sjunga kan man dock göra för fullt! :D

Sen blev det baguette i sängen och Sandra tyckte att det var en god idé att spela upp hela sin playlist på mobilen medans jag tyckte att vi borde sova....

Vaknade och tyckte att Sandra också borde vakna. räknade efter alla timmar vi sovit... Var inte så många... Ville bara att hon skulle vakna.... Men samtidigt behöver hon all sömn hon kan få.... Men kom igen vakna nu jag är sällskapssjuk.... Åhh jag kan inte somna om.... hur många timmar har hon sovit nu?.... Men om jag "råkar" puffa till henne lite så kanske hon "råkar" vakna..... Nä fan va ego jag är nu.... Men nu har hon ju sovit ytterligare en kvart.....
Fick lite smått dåligt samvete och snarkade vidare en timme till....

Sen på med veckans plagg (kepsen) och åkte till Väla. Unnade oss vars en korv. Vi ska tydligen bara lägga pengar på sådant som är lämpligt att tugga och dricka..... Ja mat då alltså. Ja Sandra har gått och blivit mitt samvete. Hemskt men sant.
Sen handlade vi på Maxi och stack hem och kokade äckligt ris och nån gryta som smakade sådär... Vinet gjorde dock saken bättre. Allt blir bättre med vin :D
Sen ner till svärmor och åt plättar med sylt. Var mongolidmätt och trodde att jag skulle rulla där ifrån.

If I lay here. If I just lay here....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback