Impulsiv firmafest

Käkade på Dahlbergs med Emelie och Nicco i lördags. Först delade jag och Emelie på en löja till förrätt. Löjrom är inte min grej men kantarellerna, toasten och creme fraichen var absolut. Sen blev det entrecote för min del. Ingen jätte överraskning som kom in på tallriken direkt men det väntade jag mig inte heller. Jag fick vad jag beställde och så var det med det. Jag gillar kött och kött fick jag :) Sen blev det Crème Brûlée. En favorit!
Sen dök Fredrik upp! Vår underbare servitör :P Så han och hans polare hängde på till Bara Vara.
Där blev det drinkar och hetsiga diskussioner om min tvärvägran när det gällde shotandet :P Alla snodde snabbt åt sig dem beställda shotarna och kvar var där pisang ambon och gammel dansk. Innan jag ens visste ordet var var pisang ambon också borta och kvar var gammel dansken.... Jag shotar ju inte!!! Och verkligen inte den här kräkspriten!!! Ahhh!!!
Chris kom också. Och när vi var påväg därifrån dök Pierre och hans vän upp. Så plötsligt var vi en trevlig liten skara :)
Bort till tempel där vi tog ett bord och beställde gott om dricka. Jag blev pikad för min snobbiga cosmo men det är ju lite av en favvis....
Ja massa skratt och dans för att sedan promenera över till cardan vid tre. Måste säga att jag föredrar kön som fanns då jämnfört med den kring ett :P
Dansade en del men blev mkt barhäng med grabbarna. Ut i morgonsolen vid fem. Och det regnade inte.....
Taxi hem till Sandra. Däckade vid sex efter mysprat med darling på telefonen. Vaknade vid tre med musketörerna i sängen. Fan va gött o sova! Köttbullar me gräddsås till frukost! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Köttbullar med gräddsås till frukost is DA SHIT!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback