Märkligt

Det har varit två smått konstiga dagar. Viss inverkan från omvärlden kan vi kalla det... Mkt märkligt...
Vet inte om jag kan lösa problemet men det ser mörkt ut. Egentligen är jag inte inblandad. Men jag påverkas ändå.

Dagen har som sagt fokuserat på att organisera flyttlådor. Dock avslutades den med en sjukt rolig konversation på MSN.

En bekant till mig och Sandra börjar stöta på henne på MSN och antyda att hon ska komma hem till honom osv. Sandra kör kalla handen och förklarar att hon har pojkvän osv. Hon och jag snackar självklart under hela konversationen och tycker han är allmänt patetisk.
Jag börjar prata med honom för att se vad jag får för svar. Jo han frågade vad jag skulle göra ikväll, hur det gick med kärleken osv. Han sa att han ville att jag skulle komma till honom och att han t.o.m (hör och häpna??) kunde vara snäll och hämta mig.... Ehm tack men nej tack?
Hur kan en kille få för sig att först ragga på en tjej för att sedan testa om hennes bästa tjejkompis är mer sugen...
Patetiskt....
När vi sedan avslöjade hans miss så frågade han om vi var sugna båda två? Visst delar vi säng, flätar ihop benen och håller hand men nej tack....

Sen sa han att han skulle däcka oss med hans salami..... och att han ibland var "varm om tofflorna...."


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fan vad jag ska däcka dig med min salami när jag e varm om tofflorna nästa gång! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback