Mitt mission idag

Vaknade för lite mer än en timme sedan. Hade ställt klockan på åtta men vaknade och kände inte att världen var redo för mig riktigt än. Trodde att jag ställde om klockan men nej. Som tur är har man självdiciplin och vaknar av sig själv i lagom tid ändå. Fan va grym jag är! :)

Funderade på att äta min vanliga frukost som normalt består av tre rostade mackor med smör och lönnebergaskinka. Men nej idag kör vi på toast. Mums!
Till det en sallad och lite dressing. Inte alls fel. Och håller mig förhoppningsvis mätt längre.

Idag ska jag vara så som jag är när jag är som bäst. Jag ska göra det jag älskar. Nämnligen visa för mina vänner hur mkt dem betyder för mig :) Jo jag utgår från att jag gör det för det mesta men vissa dagar gör jag det lite extra.
Som förra måndagen när jag drog med Sandra till Oz Emellan och lunchade och sen hoppade i jacuzzin på Aktiverum en timme.

Så nu sitter jag här och smider mina GODA planer. Del 1 sker på väg till jobb medans del 2 är en senare händelse. Men nånting säger mig att det krävs energi och att kaffe kommer vara en viktig del i det hela....

Uppdaterar mer senare....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman :) Du är verkligen världens bästa vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback