Morgonstund har guld i munn??

Nä.... Det stämmer inte. Sandra har smittat mig. Eller har jag smittat dig vännen? Ont som satan i halsen iaf.... Sitter och svär och äter choklad mest hela tiden...

Idag blir det en shoppingrunda till Hyllinge på jakt efter matta och sen blir det nog till Höganäs och köpa tallrikar. Låskolven ska bytas i lägenhet så att Ottosson inte dyker upp en dag. Han verkar rätt så skum för han har inte angett någon ny adress eller adressändrat.... Skum..... Bor iaf i Stockholm fick jag veta. O ja nu står de ju E Hansson på dörren så jag slipper hans post iaf.

Nä nu tackar E Hansson för sig och tänkte ta på sig lite kläder och sen pysa iväg. Ha det fint mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback