Spritsmak och kattkräk

Vaknade imorse och kände spritsmak i munnen. Troligtvis efter att provsmakat en drink inför lördag precis innan läggdax igår kväll.... Men avskyr denna smak och bara den får mig att känna mig bakis.
Ja ja imorgon lär jag ha både den och en huvudvärk som heter duga efter som planen är att bli mongolidpackad och omdömeslös som ett jävla kolli ikväll. Ursäkta mitt språk och det där var nog att ta i lite. Jag ska inte bli så berusad jag lovar mamma. Men smått salongsberusad för att förtränga det här deprimerande vädret tänker jag fan bli.

Morris skulle vaccineras idag. Han skrek konstant i en kvart på väg till veterinären. Jag blev bitter. Jag höll på att börja skrika jag också. Men jag bet ihop. För jag är en vuxen människa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tyckte ju attmongolidpackad och omdömeslös...samt kolli lät skitbra! Det är iaf min plan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback