Äntligen!

Fick ledigt idag. Chris hade sagt fel dagar till Marcus så han skulle vara på Oz idag. Så slapp jag. Skönt. 80 timmar har satt sina spår och en vilodag var ju inte alls fel.
Så idag ska jag till Sandra och hjälpa henne med lägenheten. Riktigt fin kommer den att bli :) Och sovrummet är riiiktigt nice. Men jag vet ju att min kommer bli minst lika schysst som din ;) Om inte en aningen schysstare faktiskt :P

Kom på det där med bilden som togs på cardan. Dem är ju så sega där att det tar dem drygt en vecka innan dem laddar upp bilderna. Så jag hade i princip glömt bort det helt. Ja jag ser iaf jääävligt speedad ut utan att riktigt veta varför. Var på sjukt bra humör den kvällen det kan ju ha med det att göra....

Som sagt klockren T-shirt iaf!! Åtminstone när det var Sandra Johansson som stod till höger och inte fröken Löfvall.

145357-24

Kommentarer
Postat av: SANDRA

hahaa.. ja d va en bra kväll=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback