Gomorron alla morgonpigga!

Nu har man varit uppe i drygt en timme. Gick upp och duschade och satte mig sen här... Hur kommer det sig att jag inte blir förvånad...

Ja killar är sjukt märkliga det har både jag och Sandra konstaterat på den senaste tiden. Planer kan dem aldrig hålla och ibland så pallar dem verkligen ingenting??? Kom igen jag har ju för helvete jobbat 16 timmar i sträck nu och jag pallar?!?!?!?
Oförståligt och oförsvarbart... Ni kan verkligen inte konsten att utnyttja fritiden så som jag och fröken Johansson har fått lära sig. Hon och jag jobbar ju ungefär lika konstigt. Fast hon jobbar natt och tvingas sova bort halva dagen. Och jag jobbar långa pass. Men inte klagar vi för det?? Nej nej vi har insett att det är bara att gilla läget och leva med det helt enkelt.

Ja lägenhetsplanerna går vidare. Ser fram emot att flytta in snart... Har köpt en massa saker. Bland annat sjukt snygga dricksglas. Rätt låga med tilltagen diameter. Ni måste se dem. Jag som älskar design blir ju nästan lite tårögd...
Har fortfarande inte hittat något snyggt porslin men det lutar åt att det blir en vända ner till Malmö någon dag för att köpa lite sånt.

Jag har dock bestämt mig för att försöka lugna mig och sluta hamstra tills jag har fått lägenheten. Där är ju trotts allt en del man behöver uppleva för att kunna få den där rätta känslan i rummet. Så ja nu har jag köpt soffa och soffbord. Ska köpa säng också sen får känslan avgöra i juli när jag kommer dit. Garderober behöver jag en del också... Behöver ju massvis med förvaring. Det vet ju ni som känner mig. Min garderob drar man ju inte direkt igenom i en handvändning ;)

Har förresten gått och köpt tre par nya skor. Och all med lite klackar. Gött. Snygga ben i sommarsolen är ju aldrig fel. Dock var ena paret en aning för små har det visat sig... Ja ja dem kommer nog till användning på ett eller annat sätt ska ni se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback