Hipp Hurra!!!

Ja då fyller man 22 år idag :) Känns inte något speciellt som vanligt... Fått en dammsugare och en mobiltelefon av mamma och pappa i födelsedagspresent. Tackar tackar...

Ja igår gick jag och Sandra loss i hallen. Köksväggen löste vi galant efter Sandras snilleblixt som hette vatten och svamp... Funkade sjuuukt bra och all tapet bara lossnade direkt! GÖTT!!!
Sen började vi maskera i hallen och jag virade in Sandra (?) och taklampan i plastfolie.... Funkade också alldeles strålande... Sen började vi måla. Som vanligt så skrattades det friskt speciellt när Sandra lyckades trampa först på locket till målarburken och sen en pensel! Men fint blev det :) Riktigt nice om jag får säga det själv. Och det får jag! Vitt blev perfekt i den hallen....

Ja sen blev de thaimat och greys race. Inte alls fel! Älskar förresten din soffa baby! Den slukar ju lätt fem pers :P

Ja jag ska förresten sälja min pärla/älskling/snygging. Min BMW Z3:a ska läggas upp på blocket! Kommer sakna henne och blickarna man får ;) Haha den är ju sååå sjukt snygg att glida runt i. I Lööööv it! Men ja jag tror faktiskt att jag behöver nån lite mer praktisk bil som jag kan ha inne i stan. Den lämpar ju sig inte direkt för en tur till IKEA... Eller vad säger du Sandra? Fast vi kan bekräfta att man kan få in fyra mattor i blandade storlekar i bagageutrymmet. Jaja är ni intresserade av denna underbara pärla kan ni ju antingen skriva en kommentar så jag kan kontakta er eller maila mig på [email protected]

image67

Nä nu ska jag fira min födelsedag med lite shopping och lite pysslande! Hoppas att ni alla får en underbar dag :D

Hum kanske blir en sånn här ist:

Mini Cooper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback