Oj då... Nä men va hände här nu då?

Ja jag är ju inte den man ska släppa lös med en drös kontanter på det här viset. Eller för den delen ett laddat kort...Idag hamnade jag först på Gina där jag köpte en kjol och en T-shirt till imorron. Grymt snyggt ;) Sen bort till Tretton där jag (som tur är) inte hittade några smycken som jag hade tänkt mig. Bort till Åhléns o kollade grejer till hemmet. Hittade sjukt snygga badrumsgrejer så det blev en del sånt plus två uppsättningar bestick, en termometer och en cd-skiva (oh laura).
Sen drog jag till Väla. In på systemet där jag tänkte köpa lite vin. Kom ut med tre flaskor rosé, 2 söta vita dessertvin och två flaskor sours (pinapple & apple). Vad hände här???? Bra att ha hemma....
Sen bort på H&M där de blev lite smycken och annar krimskrams...
Nä dax att sova... Ha det så fint mina vänner...

Kommentarer
Postat av: SandraJ

Är det inte dags att du börjar bli stor o sparar dina pengar till lägenhetsgrejor ;) vavava? Din shoppingtok.. :P "Jag är en riktigt fisketok" haha

2007-06-02 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback