Oss emellan på Oz Emellan

Eh?

Summering av kvällen:

Fick nästan ett träd i huvudet.
Har en mexikanare som dansar på min axel samtidigt som han sjunger "speedy gonzalez"
Sandras nyckelben har gått av på mitten
Sandra ska köpa ut öl till mackan o visa en skräckfilm...Ajj aj aj..olagligt!!!
Sandra och Pierre är dom enda som tyckte att ett tyg var porrigt.. ?
Oz emellan's jordgubbsglass äger pannkaka! (Mackan fixar) hrm hrm hrm...
Hampus måste känna Per Gessle
Per Gessle är avis på Hbg's uteliggare...(rikare än honom..typ?)
Laxrosa borde förbjudas på allmänna platser
Modig heter Emanuel?? What the fack?
Emanuel har ingen kortlek
Four is a crowd
Vissa ord borde förbjudas
Hej Hej Monika hänger med fortfarande
Kolla en flygfisk!!! DUNS!
Sandra är INTE extremt svårflörtad
Jag har seriöst en USEL kastarm! Det visste jag dock innan... Och alla som gick i samma klass som mig i fyran... Kast med liten boll någon?
Vi har en egen"George", han vet bara inte om de själv än..
Jag får gåshud av "sparvöga"
Raffe tillaga för varma pommes
Jag tycker inte att Nicco ska komma hit...wonder why? :S
Jag är generös med "blicken"
Jag mår illa av för mycke godis
Folk som sitter innan dom frågar borde lära sig det här med att "dricka en öl"
What comes up....must come down....definitivt.
Att dansa på Coop är rätt coolt, dock ej normalt
Läskiga taxichaufförer...Hjälp?
Jag kan EN låttext.... Texten till Pump it up
Jag tycker du är skitsnygg..vad tycker du om mig? Borde inte jag också sitta där uppe?
Sandras svar på ovanstående: "Jaa..joo..eh..uhmm...hmm?"
Ja Sandra har sin Tv på avbetalning. Har du nånsin sett en Tv någonsin????
You can touch, you can play - if you say I'm always yours
Ah ah ah yeah!!
Life in plastic, is fantastic!
Nä nu flippade vi ut lite väl mkt. Behöver vi uppdatera gör vi det senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback