Snyggingarnas jobb...

Jag och fröken Löfvall har snackat ett antal gånger om Telenors försäljare. Dem ser i princip alltid bra ut. Vad beror detta på? Är det möjligtvis ett säljknep? Ja idag får vi iaf se. Ska äntligen köpa en ny mobil! Tack gode gud för det. Blir ju måttligt nöjd nu när larmet flippat ut. Antingen så försvinner inte den där ikonen i fönstret trotts att larmet är avstängt. Eller sätts larmet igång när de vill. Som klockan halv fem i natt. Tack för den... Måttligt roligt när de då inte går att stänga av "normalt" på grund av att larmet egentligen inte är aktiverat(?). Utan det är ut med batteriet som gäller. Jävla meck när man är yrvaken och göra det i mörkret... Jag vill ju bara sova... Snälla låt mig sova i fred...

Ja då tog man på sig att jobba extra på söndag då också ja. Why not. Så jag ser fram emot min nästa lediga dag som är lördag. Nästa lördag då alltså. Fast nästa vecka jobbar jag nästan bara 8-timmars pass så det är lugnt :) Tur att man trivs bra som fan. Som Nicco sa idag "du ser så jävla nöjd ut allting". Ja men är det konstigt eller? Fan mitt liv är ju toppen nu. Ge mig min lägenhet också så kan jag knappast få det bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback