Tjenixen!

Jaha då har man jobbat även idag. Hade fått för mig att jag bara skulle jobba några timmar på lunchen men nix blev ett långt pass och har nyligen kommit hem.
Fick mitt nya schema idag och ja det ser väll skapligt ut. Glömde dock det på jobb vilket stör mig en aning...
Ja dem frågade ju då om jag kunde jobba på söndag också och visst kan jag det. Så nästa lediga dag är lördag... nästa lördag då alltså....

Men ja möbler är ju långt ifrån gratis så det krävs hårt arbete för att nå dit. Och det är jag helt klart villig att kämpa för. Jag menar jag har ju egentligen ingen större anledning att vara ledig? Visst umgås med vänner o bla bla bla men det lyckas jag trycka in än då. Handlar bara om planering.

Ja har jobbat med Raffe idag iaf. Har alltid lika roligt o han o jag är dream team denna veckan. Ska ju jobba med honom tors, lörd o mån :)

Nä kanske dax att nanna lite... Hoppas ni har det bra mina vänner :) Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback