Working nine to five...

... Eller inte. Kom väll hem runt en halv två i natt. Pigg. Eller inte... Upptäckte till min stora glädje att paketet från Asos hade kommit. Woho!! Så det var bara att riva upp det och prova. Linnet satt perfekt. Sjukt lågt i ryggen men det var bara snyggt. När jag fick på mig klänningen så reagerade jag direkt på hur genomskinlig den var... Jag menar man kunde ungefär lära en bok igenom den..... Men efter några förvirrade minuter upptäckte jag att där var en underklänning med som jag missat. Hum man ska nog inte göra sånt klockan halv två på natten efter ett mongolidlångt arbetspass med i princip ingen mat i magen....

Jaja idag blir det bara 8 timmar lunch. Gött på sätt o vis men luncherna har blivit dryga iom alla utskick vi nu har.
Får väll tänka på att jag ska iväg sen och träffa min Sandra :) Har ju faktiskt inte träffat henne på hela veckan. Funderar också på att åka inom flowerteam och handla lite örter som jag ska ha i köket i min lägenhet.

Nä iväg o jobba! Vi hörs! PUSS

Kommentarer
Postat av: SandraJ

Tack för hjälpen idag gumman! The wine on onsdag is on me! Puss mitt gull!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback