Carpe Diem

Fånga dagen. Ja det får jag faktiskt säga att jag har gjort idag. Skulle på massage klockan nio. Tog itu med träningen i tisdags och hade planer på att träna idag också. Och ja man bör inte träna efter att fått massage... Så det var ju bara att palla sig dit innan. Så klockan åtta stod en förvånansvärt pigg Eva där i sina nike träningsbyxor och vita träningstop och kände sig fräsch som få. Efter ett hårt pass så var jag inte lika fräsch längre....
In till Carina och fick massage. Hon sa att min rygg bara blir bättre och bättre och det är ju skönt att höra att det går åt rätt håll :)
Efter massagen gick jag och la mig i ett solarium. Värmen är bra efter massagen och färgen skadar ju inte när man snart ska på med bikinin.
Sen hem och tog itu med tvättberget. Tog sin lilla tid att sortera upp allt... Mammas tvättmaskin är ju sjukt high-tech och jag hänger fortfarande inte riktigt med när det kommer till alla olika program och inställningar... Men jag börjar iaf få lite grepp om det hela.
Ja snart ska man iaf in till stan och fika med Sandra. Ser vi fram emot :) Har ju inte träffat tjejen sen i söndags... Länge för oss ju!

Dagens guldstjärna: till mig för att jag tar bättre hand om min stackars rygg! :)

Dagens fråga: när kommer första minigolfrundan? och med vem? jag älskar ju minigolf!!!

Dagens lättnad: mamma var tvungen att åka in med Emil till veterinären för han har haft svårt att gå efter ett slagsmål med en annan katt. Men som tur var det bara någon varböld på insidan och inget brutet.

Dagens glädjeskutt: ska till lägenheten imorron och mäta och fotografera och ha mig :)

Dagens låt: Bob Sinclair & Cutee B - Sound of freedom

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG vill spela minigolf!!!!!!

2007-05-25 @ 08:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback