Sådan far sådan dotter?

Har då börjat jobba och har jobbat sjukt mkt denna veckan. Eller ja det är inte mkt i min branch men för er som sitter i kassan på ICA så handlar det nästan om två heltidstjänster :P
Ja det märks iaf tydligt på pappa att han är stolt över sin kära dotter. Hon jobbar ju nästan lika mkt som honom och han börjar förstå att jag inte alltid kommer vara en bortskämd liten snorunge som får allt utan som faktiskt kan plocka fram plånboken själv i fortsättningen. Go känsla kan jag säga för er som inte förstår vad jag menar.

Ja igår jobbade jag mellan 08.30 och 01.00. Helt mongolid i huvudet efteråt och det var helt underbart att gå ut och ta lite luft med Nicco och ta en kall cider. Sen så tog jag en dusch på jobb för att undvika att lukta diverse maträtter... På med partyoutfitten och lite smink på.

Ringde Sandra och stack och träffade henne och hennes storebror på 28+. Jo tjena lova mig att jag inte kommer hänga där när jag är 40+ och ragga.... Fy fan vilka typer man hittade där. Men som vanligt hade jag och Sandra sjukt roligt! Speciellt när hon skulle ragga upp någon Julio Iglesias-look-a-like!!! På skoj då så klart.... Vit linnekostym, lockig backslick med sjukt mkt vax, fake-bränna-a-la-pepparkaka och poser som kunde få en att vilja slita ut ögonen....

Ja sen blev de cardan. Sandra störde sig som vanligt på alla människor där men äh vi har skoj ändå! :D Haha fan va vissa killar INTE fattar att man INTE är intresserad! "okej du har lett mot mig nu i en halvtimme och du ser att du inte får någon respons... anar du inte?"

Nä nu måste jag ut i solen och njuta lite till. Uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback