Det sägs...

... Att där finns en för alla.
Det innebär att där finns en person där ute som är helt och hållet gjord för mig. En som är lite pedant, med samma inställning till livet och som skulle kunna sitta och prata om en måltid i timmar.
En söt och go kille med båda fötterna på jorden som förstår mig och som avslutar mina meningar.
En mysig person som uppskattar dem där små sakerna och som ligger och myser med mig på söndagmorgonen.
Han förstår mina jobbetider, är själv amitiös och gör det bästa av situationen.
Lite fåfäng precis som jag men fortfarande manlig.
Som tycker om mig både i myskläder och höga klackar.
En kille som älskar att jag pratar lite annorlunda och som får mig att skratta.

Men tänk om denna någon finns 1000 mil härifrån?

Om du vet en person som passar in på denna personen eller om du själv känner dig träffad kan du väll slå en signal ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hm, är du säker på att du inte ska fundera på att bli lesbiskt..för du och jag hade passat grymt bra ihop. Dock verkar jag ha hittat killen som är precis så perfekt förmig som du beskriver... Läskigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback