Duktig flicka

Sitter här med min müsli nu. Tog vaniljyoggi och hackade mandlar, hasselnötter, russin och torkade aprikoser och toppade med lite av den där fågelmaten... O ja jag vill verkligen älska det. Det är verkligen inte äckligt. Men så jävla gott vet jag inte om det är...
Så nu sitter jag här och känner mig duktig iaf. Dock tveksam om jag ska ha den torkade aprikoserna nästa gång. Älskar dem som dem är men i yoggin får dem någon metallisk smak (umami) och den faller mig inte riktigt i smaken...
Så dem kommer jag nog trycka i mig nån kväll nu. Vet hur det var sist jag kom över en påse med goda torkade aprikoser. Och dem här var precis så som jag vill ha dem. Så där segt kladdiga! Mums!
Jaha då börjar man jobba om en timme. Ska jobba med Raffe idag och då vet jag att det blir roligt. Dessutom mår min lilla fossing mkt bättre idag. Vad gör inte lite tradolan? Sen lindade jag iofs den stackars foten för att lindra... Och kletade in den i sånn där Zon och sov med den högt...
Ja jag gjorde helt enkelt allt jag kunde. Och det hjälpte!

NI får ha en strålande dag mina söta vänner :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback