Jahapp...

Då har jag visst värvat ännu en läsare till denna sidan. På gott och ont?
Bara man är medveten om att det här är en helt och hållet rättvis bild av Eva skriven av Eva...
O ja man får ta det för vad det är.

Ska börja jobba klockan tio. Upp klockan åtta och äta min kära müsli med fågelmaten i... Sen en promme ner till jobb där Raffe väntar.

Kom förresten fram till ikväll att jag nog ska börja använda mina glasögon liiite oftare. Iaf när det är mörkt eller skymmning. Ser riktigt kass då.... Pinsamt om man möter någon man känner...
Dessutom är mina glasögon faktiskt riktigt snygga. Efva Attling så klart. Precis som mina två älskade halsband. Funderar på att köpa mig ett armband eller önska mig det i julklapp.

Ja då jobbar man panna imorgon. Då behöver man inte bry sig om hur håret ser ut för man vet att man bara ska till jobb och trycka på sig den där kockmössan. Som sen lämnar ett fint märke...

Nä dax att sova. Ha det fint mina vänner! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback