Ledigheten e slut

Så nu har man varit ledig två dagar. Alldeles underbart.
Har i princip bara ägnat tid åt mig själv och slappnat av.
I onsdags blev det en liten tur till Hyllinge där jag hämtade mina gardiner jag beställt. Sen ner en tur till stan där jag köpte lite julpynt (jag knarkar det nu...), mitt favoritchoklad på chocolatte och så hälsade jag på Raffe på Oz.
Upp till mig och sen kom Löfvall. Myste lite i soffan och sen kom Nicco o vi stack o hämtade pizza.

Igår så gick jag upp till Sandra. Jag visste att hon hade lite dåligt samvete över att inte hunnit städa så jag löste det åt henne :)
Dammtorkade, rastade dammsugaren, plockade undan lite här och var, städade på toaletten, torkade av i kylskåpet, diskade och torkade golven. Och det tog typ inte ens en timme. O så drar man sig för städningen allt för ofta?
Sen på med en tjock tröja och hoppade in i bilen. Ner till Posten på Södra Strandgatan och hämtade ett paket från Danmark med julpynt jag beställt....
Åkte ut till floweteam och tänkte köpa lite nya blommor. Stack därifrån med julpynt...
In om Väla och köpte min älskade duschcreme på bodyshop (som tydligen ska utgå). Dax att hamstra?
In på Coop och svor över deras kassa köttdisk.
Hem till Sandra där hon väntade med ett stort leende och en kram :)
Älskar att göra mina vänner glada och det finns absolut ingen som kan påstå att jag inte ställer upp. Mkt skit kan förknippas med mig men min omtänksamhet tar överhand får jag hoppas :)
Ja sen blev det iaf en helvetes massa potatisgratäng och en schysst ryggbiff till det.

O sen ner till mig och kollade färdigt på Lost säsong 2 som jag lyckats beta av nu dessa två dagarna.

Ja idag är det tillbaka till verkligheten med ny energi. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar DIG gumman! på riktigt! Finns ingen vän som är som du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback