Topplisteartist i Veberöd

Ja igår satte jag mig på tåget ner till Lund. Denna underbara kullerstenslagda lilla håla... (ironi)
In på Grand och träffade min pärla. Tiggde till mig en ny på jobbet-skyllt var på servitören kom fram och hälsade oerhört artigt och presenterade sig... Jag satt där och krängde en liten ask extra och drack julmust.
Sen tog vi ut perngar och rusade till bussen.
På bussen var det som att ha hamnat i en annan värld för det lät knappast som svenska det folk mumlade...
Där var en man som pratade med en kvinna om att han skulle ut till Dalby och underhålla några damer....
Sen åkte vi förbi en vägskylt där det stod "Björnstorp" vilket Sandra säger och jag tyckte att hon sa "Björnstånd" och hänger mig ut genom rutan...
Ja vi hade åkt förbi "Knivsåsen" så vem vet vad dem döper sina hålor till....
Sen kom vi till Åse som påstod sig ha handlat till middagen. Jag tog itu med att slänga ihop maten som skulle bli flygande jacob. Grädden hon köpt var matlagningsgrädde så den gick inte att vispa.... Chilisås hade hon inte köpt så jag fick mecka ihop något med ketchup, tomatpuré, cayenne, sweet chili och tacosås. Blev gött drag i den... Vi tänkte ha i tropcical tacosås men när vi öppnade burken så RÖK DET UR DEN!! Då är den gammal Åse! Fel fel fel! :D
Åse kom på att hon visste inte om hon hade varken ris eller jordnötter men hävdade fortfarande att hon hade handlat...
MIddagen avnjöts och sen var det singstar. Och till och med jag sjöng! Och jag sjöng mkt och jag tyckte det var kul... Galet...
Vi sjöng bland annat denna låten:


Detta blev kvällens låt. Och den sjöng vi friskt på busshållsplatsen och även när vi hoppade av bussen. Den ekade bland gatorna i Lund "RED GOLD AND GREEEEEN!".
Jaja roligt som fan iaf :D Sen kom vi till Grand och satte oss och drack drinkar. Snackade skit med Johan om kockyrket och hur roligt man kan ha med praktikanter.
By the way dem har galet goda drinkar på de stället.
Ja sen var det hemgång för mig och Sandra. Tog tåget upp till oss och in på Kebab House och skulle köpa pommes.
Sen bort till Cardinal för att ta taxin där. Helt omöjligt borta vid Knutpunkten ju. Verkade det dock vara där också.
Hade galet roligt åt kommentaren "Men ta ni den" varpå någons flickvän gav både honom och mig en kylig blick och inte alls lät oss ta den utan slet in honom i den :P
Ja det var iaf en lyckad kväll. Lika galet roligt som det alltid är med dig gumman. Speciellt när vi är på bortaplan :)
Fan va jag har saknat våra utgångar!

karma karma karma karma
karma chameleon
you come and go
you come and go
loving would be easy if your colours were like my dream
red, gold and green
red, gold and green

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback