Vaken!

Klockan ringde för en halvtimme sen. Börjar inte förrän 15.00 så jag tog mig friheten att snooza i en halvtimme. Men ja jag kunde inte somna så det blev att man låg och myste lite och sen upp och in i duschen.
Har sovit lite kasst efter allt igår. Somnade dock i min säng (liggandes på kanten) till "I hennes skor" med glasögonen på. Vaknade runt två tiden och kontrollerade om det luktade rök men framför allt så stängde jag av dvd:n och tog av mig glasögonen.
I hennes skor är faktiskt en riktigt bra film förresten... Och jag hade kunnat döda för Cameron Diaz kropp! Speciellt hennes långa ben! Ja jag har iofs långa ben men dem är inte sådär trimmade ÄN... Det kommer! Jag lovar! :P
Funderar åter igen på att skaffa mig det där träningskortet i veckan.
Dessutom ska det bygga pepparkakshus! :D
Blir troligtvis pepparkakshusbygge på onsdag när jag är ledig...

Nä nu ska jag få håret att torka lite sen upp och äta pannkakor till frukost hos min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback