helt magiskt

Jag har alltid varit övertygad om att jag har en inbyggd väckarklocka i mig.
Det är en oerhört trevlig och praktisk sådan.
Han känner inte bara av när jag borde gå upp utan han anpassar väckningen efter hur jag sover också.
Jag vaknar av någon anledning alltid upp hyffsat pigg och klar i huvudet.
Inte det där plötsliga jobbiga uppvaknandet som känns som om någon slagit en mitt i ansiktet med ett stekjärn...

Så idag tjugo över sju ringde min inbyggda väckarklocka.
Jag tittade på laptopen och fick tiden framför mig. Tanken som slog mig: "Fuck va grym jag är!".
Sen slängde jag på mig kläder och gick ut och flyttade bilen från den där jävla parkeringen där jag bara får stå till klockan sju.


Nu väntar jag på Sandra och sen ska jag så småningom ner till jobb och hämta min mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback