Tack :)

Biktade mig lite för Sandra igår om allt och ingenting...
O att höra "Ni hade varit söta ihop" gör inte alltid saken bättre... Men ja vi tar de som de kommer o är inte negativa här inte :P

O imorse när jag vaknat så skrev Sandra på msn att hon skulle komma inom mig strax med en sak... Hum?
Så ett tag senare ringer de på dörren o då står min gumma där med en smothie i en mugg som det står "god morgon snygging". Kan man vakna på ett bättre sätt? :)

Idag ska jag och Emelie hitta på något. Vet dock inte vad. Och det måste vara billigt...
Ja i vilket fall som helst ska jag ta en dusch, dra på mig lite kläder och försöka se representabel ut :) Ha de fint idag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

du gör ju åtminstone smileys ;) My work is done :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback