Tick tick...

Är som en tickande bomb känns det som... Ända sen i lördags har jag varit på riktigt dåligt humör och saker och ting har lagt sig på hög och det blir bara värre och värre.
Känns som att jag hade en liten explotion i söndags vilket resulterade i en blå tå och lite mer....
Men nu känns det som att jag bara sitter och skakar så arg jag är!
Och snart så kommer det ett sånt utbrott att fönsterna kommer börja skaka!
Tycker synd om omgivningen som tyvärr gör bäst i att gå på tå... Eller ja inte alla. Ni är ju ett par som kan komma undan med allt för att jag tycker så mkt om er ;)
Men sen finns där dem som tror att dem kan bete sig hur som helst och komma undan med det!

Snart exploderar jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback