Tur och retur

Åkte ut till Väla igår och lämnade in min telefon. Rätt gött att vara tjej ibland kan jag säga. Bara tindra med ögonen, spela lite dum och skratta lite så får man saker gjorda...
Till exempel har jag lyckats lämna en router en gång. Öppnad förpackning och allt. Det var en rätt go ego-boost faktiskt :) Nån fördel ska man ju som tjej...
Ja jag vet de e kanske fel att spela på sin sexualitet men annars kommer man ingenstans. Så ja jag gör gärna det i sådana fall. Annars hade jag suttit här med en router för 900 kr som jag inte hade någon nytta av. Ist har jag 900 kr i plånboken... Ja jag fick ju inte tillgodokvitto heller utan pengarna tillbaka :P

Körde mamma till Lund igår. Körde inom Grand Hotell och lämnade en bok till Sandra så hon skulle ha något att läsa på kvällen. Tydligen snurrade den iväg på annat håll... Jaja du har något att läsa ikväll ist gumman :P
Ner till Ilva. Hittade en massa massa julpynt! Åhh va jag längtar!! Jag kommer ha en sjukt fin julgran :) Bara så ni vet...

Upp till Helsingborg och åt lite på Papi med mina grabbar. Ni e goa ni :) Sen blev det en take away-kaffe och köra ner till Lund igen.

Älskar att köra på motorvägar (gillar att köra fort...). Älskar kaffe. Älskar choklad (speciellt mjölkchoklad med daim som jag hade i bilen). Älskar att sjunga när jag kör bil. Så ja jag kan säga att när man kombinerar alla dem fyra blir det så klockrent! :)

Ja idag ska lägenheten städas. Missade min tvättitd i måndags och det är typ två veckors väntetid nu... Så ja jag får väll hitta något fyndigt ställe att gömma min tvätt...
Klockan elva ska jag på massage hos min älskade Carina. Behövs verkligen ska jag säga. Min höft e fortfarande lite kass... Några minuter i solariumet efter det ska inte bli fel det heller. Ska dock inte glömma min ipod denna gången. Hatar att ligga där och höra surrandet. Blir helt paranoid ibland. Man har hört så många gånger att rören har gått itu och att folk fått brännskador. Så där ligger jag och hör surrande och knakande... Nej bort med det så tänker jag inte dem tankarna mer...
O ja jag måste sola! Det kan alla ni som sett mig vittna om. Just nu känns de som att jag är ett med mina vita väggar här i lägenheten. Och det är fel..
Sen ska jag handla mat också... Middag med min gumma ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback