Helt sjukt trött

Somnade klockan tre! Helt sjukt! Var pigg som fan av diverse anledningar och började ligga och räkna hur många minuter jag skulle få sova. Deprimerande... Ja jag börjar inte förrän halv tolv egentligen. Men nu är det ju som så att min fastighetsskötare kommer och ska fixa min toalettdörr idag... Trodde att han skulle komma klockan sju men när jag gick upp imorse och satte mig och myste i soffan kom jag på att det inte var förrän åtta... En timmes missad sömn till där ja... Jahapp....

Ja vad händer annars i veckan? På fredag är det ner till Lund och festa som gäller! Men den här gången får vi inte missa sista tågt gumman ;)
Så på fredag och lördag ska jag bli krusidullfull och tappa omdömmet. Ser vi fram emot.
Är ledig på söndag så jag kan planera in en bakfylla där det är lugnt.
På lördag jobbar jag dock men brukar faktiskt inte bli så farligt bakis... Eller oj så har jag sagt förr... Och det gick sådär vill jag minnas.
Jaja jag börjar inte förrän halv tolv då ändå så.
Så nä i helgen blir de jävlar i det fest! :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅHH vad jag ser fram emot helgen gumman! YOU AND ME! Fy fan vad kul vi ska ha!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback