Vad ska jag säga?

Nä jag kan inte säga någonting. För min röst är helt borta... Halsen är helt igenkorkad så jag kan verkligen bara viska!!! Så om någon ringer idag och jag svarar men sen sitter tyst så vet ni varför. Jag är inte helt tyst. Jag viskar för full hals (kan man säga så?)...

Sitter iaf o kollar på TV nu. Är tack gode gud inte bakis.. Det är ett program om en tjej som är 37 år och singel och bara vill hitta sin drömman och gifta sig. Hon ska under 10 veckor dejta en massa killar och verkligen göra allt för att vara sitt bästa jag.
Tänk om man skulle göra det. Bara säta igång och hårdträna och dejta en ny kille varje dag. Hade varit riktigt skoj att se vart det hade lett till. :P
Samtidigt som det nog hade fungerat lite halvkasst med tanke på mitt urusla minne. Jag hade nog bara blandat ihop allting och inte veta vem jag pratat om vad med.
Hum nu säger dem på TV att normalt är det tjejen som är blyg och vill att killen ska ringa osv. Hum är jag sånn? Nja det beror nog på vem det handlar om.... Får fundera vidare på det....

Hum blir faktiskt en vit helg nästa helg. Jobbar helpanna fredag och lördag och sen ska jag vara på Oz på söndagen... Så ja det blir nog en riktigt lugn helg. På gott och ont. Har ju faktiskt varit ute varje helg nu... Och visst jag har alltid roligt ute men det hade nog inte skadat att stanna hemma en helg. Får väll stänga av telefonen så att jag inte blir frestad.... Inte bli frestad av en heting i dolce & gabbanajeans och inte heller frestad av ett stort charmigt leende ;) Nä hemma it is.

Nä dax att ta itu med tvätten och fundera på hur jag ska få den här halsen att sammarbeta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback