Behöver låna lite cash...

Är det nån som har typ 350 000 på fickan som jag kan låna?
Komponerade ihop den
här saken igår när jag kom hem.

Har jobbat torsdag, fredag och lördag. Slutade iofs tidigare i fredags och stack upp till Sandra och sjöng singstar. Tror aldrig jag ska sjunga Turn back time med Cher. Fy fan va det lät hemskt!!! Asså jag har väll ingen underbar sångröst alltid men vissa låtar lämpar ju sig bättre om man säger så. Speciellt när den framfördes av mig och Nicco!! Sandra var tvungen att lämna rummet och låg dubbelvikt på golvet och asgarvade!!
Spelade guitar hero också. Kan vara värt att testa igen. Dock krävs det nog en hel del träning för jag fick panik av "Easy"... "Expert" finns inte i min värld ens... Det bara snurrade framför ögonen och jag blev smått illamående över hur snabbt det gick!
Ja var iaf mysigt att träffa Sandra :)

Sen blev det jobb på lördagen med Danne. Gick fint och vi låg bra på det. Dock tr lördagarna helt musten ur en på något vis. Så det blev ingen utgång i lördags utan hemgång direkt.
Sängen kändes extra tom dessutom :(

Men jaja jag vaknade och det var söndag. Förflyttade mig till sängen och skojar inte om jag låg där till fem och förflyttade mig mot duschen. Sen blev klockan runt åtta och jag drog till John.
Blev jag, John och Tobbe som hade filmkväll. En massa skämt om "jag ska upp tidigt så klockan åtta är alldeles för sent".
Skulle börja se Cloverfield men Tobbe hade redan sett den och jag protesterade friskt när jag såg att det var "hemmafilmat".
Så det blev Flood ist. En rätt okej film om London som svämmade över... Ja det e ju lite schysst att se London översvämmat... Det galna är att det är basserat på en bok. En katastrof-historia i bokform kan ju inte vara någon höjdare...
Sen drog jag och John till McDonalds för att konstatera att Burger King är godare... Så bort till Ättekulla och satt där och snackade skit en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback