Flitiga Eva!

Japp idag har jag minsann varit flitig!

Jag hade ju en lite segstartad morgon som innefattade uppvaknande av att mobilen ringe för att sedan vakna till liv i duschen.
Sen skulle det plattångas och grejer och jag kom iväg runt ett.
Ner till kontoret där jag hämtade skattemärke till bilen. Snackade en massa skit med mamma och stack sen hem till dem och hämtade böcker.
Tydligen lyckades jag sätta igång larmet. Ingen som sagt till mig att larmet var kopplat till verkstaden också men nu vet jag det :/

Bort till IKEA och köpte mig min kudde. 400 kr var sura pengar men ett nödvändigt ont är jag rädd för :(
Gick och kikade lite inne på Väla och köpte en flaska vitt. Har saknat vitt vin länge nu...

Sen svängde jag inom jobb för att kolla hur jag jobbar. Tors- kväll, Fre- kväll och Lör- lunch.
Nästa vecka jobbar jag också tors, fre och lör så om någon är sugen på att hitta på något är det bara att ringa ;)

Är ju dessutom brunch hos fröken Hansson på söndagen så jag har ju lite tid att preppa alla godsakerna ;)
Har fått önskemål om bacon och äggrätter... Ni som vet att ni ligger inne med en inbjudan får gärna önska saker också.

Ja jag har dessutom ovanpå alltihopa varit så duktig och kommit iväg och tränat idag! Guldstjärna skulle man fan ha ;)
Tre dagar i rad är grymt om man heter Eva. O tja nu kommer det förvisso inte bli mer träning denna veckan är jag rädd för....

Vad har ni andra gjort idag?

Kommentarer
Postat av: SANDRA

jag önskar lite janssons;) hehe!! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback