Fortfarande vid liv...

Japp jag lovar :) Har fortfarande puls... Har dock haft en helt galet fullproppad vecka.

I tisdags så kom det nån man från Eksjöhus hem till mina föräldrar. Vi satt och snackade hus fram och tillbaka och ja det blev lite rörigt till sist. Först bestämdes det att det skulle vara 1½ plans sen bestämde vi att det räckte med 1 plans och ja till sist blev det 1½ plans igen...
Men det ska bli skönt för mina kära föräldrar att få ett nytt hus iaf. Var faktiskt riktigt kul att sitta där och snacka, inredningsintresserad som man är. Mamma tyckte att jag fick hitta mig en man så jag får bygga mig ett eget hus. Tror dock att det får vänta lite ändå :P
Ja sen när man hade suttit där och snackat var det på med jackan och iväg och jobba en fem timmar...

Sen kom det en onsdag. Mamma och jag begav oss till Malmö för en mysig liten shoppingrunda.
Malmö är egentligen en avskyvärd stad men jag försöker ha skygglappar på mig när jag besöker helvetet.
Visst där finns vissa ljuspunkter. Lilla torg är sjukt mysigt men har samtidigt bara kassa restauranger.
Shoppingen är rätt okej... Och där finns några fina byggnader. Men allt är så blandat att man har lust att spy titt som tätt.
Måste dock ha lite mer pengar på fickan nästa gång jag åker ner. Monki, Zara, Åhlens och Designtorget är butiker där man lätt hade kunnat göra av med några nollor...
Var på designtorget by the way. Köpte en dammvippa ned förlängningsbart skaft, perfekt för småväxta som jag :P
Köpte något så fruktansvärt osexigt som stödstrumpor. Bara namnet får mig att klökas. Men på designtorget hittade jag designade snygga gråa med något emblem som såg lite stylish ut :P Kommer dock bara ha dem på jobb och inget annat!!!
Ja sen när man kom hem på hemmaplan så var det träning för full rulle. Svettig och trött släpade man sig upp för backen och tog en alldeles för lång dusch. Sen kom Tomas och det blev Vantage Point och Jumper. Faktiskt bra filmer.

Sen var det torsdag igår och man hittade mig på jobb 08.00 till 23.00.... Ja måttligt roligt med tanke på att jag har sömnproblem som heter duga nu... Sover runt två timmar per natt och har gjort det nu i drygt en vecka :(
Nån som har några tips vad man ska göra? Jag har räknat en jävla massa får nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback