God kväll

Ja det blev en sen blogg idag.
Gick och myste här hemma fram till tre tiden. Beslutade mig då för att njuta av det vackra vädret.
Ner med taket och bort till Paulssons och frågade vad oljeservicen kommer att gå på 1650 kr. Ska kolla vad dem tar på Jarls bilservice.
Sen ner till stan och gick och fönstershoppade lite. Sen in på jobb och hämtade tre par stövlar som bosatte sig där i lördags.....
Snackade skit med grabbarna och körde bort till söder och tränade.
Hade först tänkt powerwalka/jogga en timme. Sen beslutade jag mig för att det skulle rundas av på en mil. Sen beslutade jag att jag skulle hamna på jämna hundra kallorier. Så ja jag stod där ett tag och var helt svettig och skakig när jag var klar. Men det var gött. :P
Sen blev det ben, rygg och ett gäng sit ups. Tveksamt om jag kommer att vara vid liv imorgon.
Bort till norr igen och hämta kinamat.
Sen däckade jag i soffan igen. Har kollat på 8 avsnitt av Cashmere Mafia som jag är helt kär i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback