Jag fyller år om 85 dagar... Behöver ni tips?

image245image246

Den här Ed Hardy hooden hade jag gärna myst runder i en lite kyligare sommarkväll. (zoovillage)

image249

Den här väskan från Victoria's Secret hade jag behövt som handbagage när jag ska ut och resa. Klockren :)

image250image251
Underbara smycken från Asos som jag inte hade tackat nej till. Asos... Så klart!

image252image253

Verkligen min stil. Hittas på Zoovillage.

image254

Svepa in sig i den här hade varit gött. Älskade Asos tipsade om denna.

image255

Okej nu är det mkt grått. Visst grått är snyggt men just dem här modellerna är så jag. Schyssta detaljer och snyggt skurna. Denna hittas på Stayhard.

image256

Vit skön parkas med korta ärmar.

image257

Det här vill jag mysa i i lägenheten i sommar. Victoria's Secret åter igen! We love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback