Papis Eskortservice.....

Ja det är tydligen en ny tjänst vi har...
Ja jag var ju då på OZ igår. Telefonen ringde typ halv tio. Upp till Papi och hjälpa till där. Ner till OZ igen. Sen vid elva när vi var klara så stack jag upp till Papi och hjälpte dem att bli klara där.
Vi hade nämnligen tio pers som hade traskat in på Papi och beställt 24 ostron och tre rätters. Ja en massa att göra...
Gänget var en drös Stockholmsgrabbar varav en kille som fyllde år. Klockan tolv när han då fyllde år beställde dem in skumpa och ett killar frågade Emelie om inte tjejen i köket kunde komma och sätta sig i hans knä.
Jag vägrade. Så klart. Kvällen hade varit ett rent helvete nere på Oz så jag var på halvkasst humör...
Sen när jag skulle skriva in mig och hade räknat timmar o så så skulle dem betala och alla stod i baren.
Dem frågade om vart dem skulle osv. Emelie sa Cardan och skulle försöka beskriva vägen dit. Chris gapade att jag kunde visa dem vägen medans jag försökte tysta ner honom. Och det lyckades jag faktiskt med. Men Emelie hörde honom och sa samma sak. Så då var det kört.

Sen körde jag runt födelsedagsbarnet i min bil. Vi var på Cardan för att bevisa att man inte ska gå dit kl tolv en torsdag...
Bort till Bara vara dit hela gänget sen kom. Han och jag satt och snackade en del först och han var väll runt 40-45 kanske...
Sen efter kanske 45 minuter inser grabbarna att det var kocken dem satt med. Innan dess trodde dem typ bara att jag jobbade där.
När Bara vara stängde ville dem bort till Cardan så då fick jag köra TVÅ av dem dit.
Det var ju en hel hög med brats så jag behövde ju inte tänka på att betala något. Gött det ju iaf...
Ja jag skulle ju nämnligen med in på Cardan tyckte dem. Väl där inne började födelsedags"barnet" massera mig... Ehhh... Jag sa åt honom att låta bli... På något vänligt vis...
Dem stod och drack vodka redbull och jag tackade dem så mkt för kvällen och begav mig.

Så jag ramlade in runt halv två/två!
Fan vilket jobb man har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback