Sorry....

Ja jag vet att jag dog ett litet tag där.
Jobbade tors och fre och lite på lördagen.
Sen blev det en kväll hos Maggan med massa pajer och cheesecake. Riktigt gott :)
Dansade en massa på Tempel och Cardan. Körde en riktig fuling på Cardan som funkade klockrent :P Inte klokt vad man kan det här med smooth talking :P Ibland borde man fundera på att bli säljare ist...

Sen kom man hem runt fem nånting och somnade gott.
Vaknade vid tio och satt och funderade på hur jag skulle bota min baksmälla. Snackade med John och stack ner på stan och åt frulle på Graffiti. Rostbiffsbaguette när man är bakis is da shit :P
Hem till mig och kollade på Sverige pussas och kramas. Helt underbart och John blev också helt såld. Vi låg verkligen i vars en hörna och skrattade så vi fick ont i magen.
Såg på Horton. Slängde ihop lite käk. Såg Transporter, Shoot Em Up och började sen se Harry Potter filmerna.
Vaknade halv åtta i soffan. Obs! Då hade vi typ precis somnat...
Sov till tolv typ och såg slutet på sista filmen.
Ner på Oj och handlade frulle. Frallor, Juice, kaffe, goa pålägg o grejer... Inget jag käkar varje dag längre.
Såg en Harry potter film till och sen lämnade jag John och käkade middag hemma hos föräldrarna.
Kom hem med typ en halv låda apelsiner, två tröjor, en bok och en massa persilja :P
Hem till John och såg dem två sista. Kan förresten rekomendera Ramlösa Jordgubb Lime :)
Ja så jag har då haft ett par konstiga dygn de senaste dagarna.

Idag har man iaf varit på Oz och jobbat. Länge sen man var där "på riktigt". Har sprungit ner där några vändor när dem haft en del att göra där nere. O så har jag varit där och förberett på dagen. Men en hel kväll har det inte varit förräns nu :) Var riktigt gött även om man var sjukt avis på alla som satt där ute och softade på uteserveringen.

Tänk om man hade sånna normala tider så man kunde sitta på kajen och käka take away mat och dricka vin :P

Tur att man har ett jobb man stomtrivs med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback